Rozwiń filtry

Gadżety z recyklingu

Wyników: 161

Sortowanie
Wyników
product
product
product
product
product
product
product
product
product
product
product
product
product
Długopis z recyklingu Vancouver
PFC-10657803

Cena od 1,39 zł

product
Długopis z recyklingu Vancouver
PFC-10657805

Cena od 1,39 zł

product
Długopis z recyklingu Vancouver
PFC-10657806

Cena od 1,39 zł

product
Długopis z recyklingu Vancouver
PFC-10657807

Cena od 1,39 zł

product
Długopis z recyklingu Vancouver
PFC-10657808

Cena od 1,39 zł

product
product
product
product
product
product
Długopis Tiflet z papieru z recyklingu
PFC-10739400

Cena od 0,70 zł

product
product
product
product
product
product
product
product
product
Sortowanie
Wyników

Gadżety z recyklingu

Gadżety reklamowe wytworzone z surowców przetworzonych stają się standardem w marketingu i reklamie. Nie tylko firmy związanych z ochroną środowiska stosują ten rodzaj upominków. Jeśli stan naszej planety nie jest Ci obcy – przejrzyj naszą obszerną kolekcję gadżetów reklamowych wyprodukowanych z udziałem surowców pochodzących z recyklingu. Są to przedmioty codziennego użytku jak długopisy i notesy – których zużywamy stosunkowo dużo i na szeroką skalę – to najszybsza metoda komunikowania marki wśród jej klientów i potencjalnych odbiorców.

Oprócz tego nasza kolekcja gadżetów ekologicznych zawiera na przykład parasole reklamowe czy torby reklamowe. Oprócz tego – perełka – koszulki reklamowe z recyklingu. Świetne i bardzo dobrze leżą a w połączeniu z nadrukiem reklamowym – robią piorunujące wrażenie na klientach i co ważniejsze – nie powodują siwienia u księgowego.

Eleganckie i dobrze wykonane upominki ekologiczne niczym nie różnią się wizualnie od klasycznych, tym samym zaprzeczając częstej opinii, że produkty z recyklingu są brzydsze. Jest wręcz odwrotnie – naszym zdaniem są ciekawsze i mocniej przyciągają uwagę.

Jeśli te wszystkie argumenty nie przekonują Cię do wyboru ekologicznych gadżetów reklamowych to może dobrym argumentem będzie to, że i klienci coraz częściej korzystają z choćby toreb na zakupy wielokrotnego użytku – taka torba wręczona nawet na konferencji czy szkoleniu prędzej czy później wyląduje w jakimś markecie podczas zakupów i w ten sposób zamiast mieścić katalogi zacznie przenosić codzienne zakupy – a wszystko to na oczach wielu innych osób. W ten właśnie sposób zbudujesz nie tylko dobrą opinię ale i znacznie zwiększysz zasięg i rozpoznawalności marki.